Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Πώς θα κάνετε οικονομία στη βενζίνη,Έξυπνες συμβουλές

- Σωστή πίεση ελαστικών. Οι πιέσεις που συνιστά ο κατασκευαστής κάθε οχήματος πρέπει να τηρούνται απόλυτα τόσο για τη σωστή κύλιση του οχήματος και την οδική συμπεριφορά του αλλά και για την οικονομία καυσίμου που μπορεί να φτάσει μέχρι και 3,5%.
- Περιορισμός βάρους: Βγάλτε κάθε περιττό βάρος από το χώρο αποσκευών. Υπολογίζεται ότι στα μεγαλύτερα οχήματα, αύξηση του φορτίου κατά 50 κιλά, αυξάνει την κατανάλωση κατά 2%.
- Εκμετάλλευση της «δύναμης» του κινητήρα. Η λειτουργία του κινητήρα πρέπει να γίνεται στην πιο αποδοτική περιοχή στροφών λειτουργίας του, δηλ. στις στροφές που αποδίδει καλύτερα, στις διαδρομές και εκτός πόλης.
- «Οικολογική οδήγηση» στην πόλη. Επιβραδύνετε ομαλά και προοδευτικά όταν πλησιάζετε σε κίνηση ή κόκκινο φανάρι, σβήνετε του κινητήρα σε μεγάλης διάρκειας «μποτιλιαρίσματα», επιταχύνετε αργά, χρησιμοποιείτε τον κινητήρα-φρένο.
- Εξεύρεση εναλλακτικών διαδρομών. Ακόμη και αν η απόσταση που πρέπει να διανύσουμε είναι μεγαλύτερη, προκειμένου να αποφεύγουμε την αυξημένη κίνηση και τις επιπτώσεις της, επιλέγουμε κάποια συγκεκριμένη εναλλακτική διαδρομή.
- Ευγενική, όχι επιθετική και προκλητική οδήγηση
- Άριστη κατάσταση του οχήματος. Με τακτική και προληπτική συντήρηση, ο ρυθμισμένος κινητήρας σημαίνει σωστή καύση με οικονομία καυσίμου μέχρι και 10% αλλά και λιγότερα καυσαέρια.

Η σωστή μηχανολογική κατάσταση του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με ήρεμη οδήγηση, μπορεί να επιφέρει οικονομία καυσίμου ακόμη και μέχρι και 20%.

Αυτοκίνητα με ενσωματωμένα «μαύρα κουτιά»

α αυτοκίνητα του μέλλοντος θα έχουν ενσωματωμένα μαύρα κουτιά, όπως αυτά που υπάρχουν στα αεροσκάφη και τα οποία θα στέλνουν οπτικό υλικό και πληροφορίες για την οδηγική συμπεριφορά στην αστυνομία και τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Το αυτοκίνητο που κατασκευάζεται από την Intel, θα καταγράφει πληροφορίες για την ταχύτητα του οχήματος και τη χρήση των φρένων και των υπόλοιπων πεταλιών, αλλά και οπτικό υλικό μέσα κι έξω από το όχημα. 

Όλα αυτά θα στέλνονται αυτόματα στην Αστυνομία και τις ασφαλιστικές εταιρείας, μετά από το ατύχημα, προκειμένου να προσδιορίζεται εύκολα η αιτία του ατυχήματος αλλά και να ταυτοποιείται ο κύριος υπεύθυνος.

Μάλιστα, σύμφωνα με τους επιστήμονες το μαύρο κουτί θα μπορεί να ανιχνεύει τους κινδύνους που έρχονται, ακόμα και να «παίρνει τον έλεγχο» του αμαξιού από τον οδηγό του. Αυτό θα γίνεται σε περίπτωση που οδηγός μπει για παράδειγμα στο αντίθετο ρεύμα ή πάρει λάθος στροφή. Έτσι λοιπόν, η κάμερα του μαύρου κουτιού θα μπορεί να αναγνωρίζει τα σήματα στους δρόμους και δεν θα αφήνει τον οδηγό να κάνει την παρανομία. 

Ειδικοί αισθητήρες θα μπορούν μάλιστα να «βλέπουν» τις λακκούβες στους δρόμους και να στέλνουν τις σχετικές αναφορές στους δήμους και τις κατασκευάστριες εταιρείες! 

Το μαύρο κουτί αποκαλύφθηκε την προηγούμενη εβδομάδα από την Intel σε συνέδριο στην Καλιφόρνια και όπως αποκάλυψε η εταιρεία έχουν ξεκινήσει οι συζητήσεις για την υιοθέτηση του από τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Εντάσσεται η κυκλοφοριακή αγωγή στα σχολεία

Από το νηπιαγωγείο μέχρι το λύκειο αποφασίστηκε η ένταξη της κυκλοφοριακής αγωγής στα νέα αναλυτικά προγράμματα του υπουργείου Παιδείας. 

Όπως ανακοινώθηκε ξεκινά άμεσα η συστηματική διδασκαλία της κυκλοφοριακής αγωγής στα 800 Δημοτικά με ενιαίο πρόγραμμα, από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, στο πλαίσιο του μαθήματος της Αγωγής Υγείας.

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Οδική Ασφάλεια


Μακάρι να ήταν στα αλήθεια έτσι..........


Βάλτε τον εαυτό σας στην θέση του αναβάτη...


Αποσπαη οδηγου.................


Νηφαλιος οδηγος..........της παρεας


Ο Παραδεισος μπορει να περιμενει........


Συμβουλές προς νέους οδηγούς


Χρόνο και χώρο χρειάζονται όσοι πιάνουν για πρώτη φορά το τιμόνι

Για τους περισσότερους η οδήγηση είναι μία τυποποιημένη διαδικασία. Όσον αφορά στους νέους οδηγούς όμως, κάποια πράγματα δεν είναι γι' αυτούς τόσο απλά όσο φαίνονται και θα πρέπει να τους δίνουμε το χρόνο και το χώρο που χρειάζονται.

Μην ξεχνάμε, ότι και εμείς έχουμε περάσει από αυτό το στάδιο. Ας δούμε τι πρέπει να γνωρίζει ένας νέος οδηγός.

Σωστή θέση οδήγησης


Η πρώτη κίνηση που πρέπει να κάνει ένας οδηγός όταν κάθεται στο τιμόνι, είναι να διαμορφώνει τη θέση οδήγησης του αυτοκινήτου. Η θέση θα πρέπει να είναι άνετη γι αυτόν, χωρίς όμως να σημαίνει ότι πρέπει να οδηγεί ξαπλωμένος. Αυτό λοιπόν που πρέπει να θυμόμαστε, είναι ότι καθώς πιάνουμε το τιμόνι, το εσωτερικό του αγκώνα του χεριού μας θα πρέπει να σχηματίζει ορθή γωνία. Επίσης, πάνω από όλα πρέπει να έχει ο οδηγός την απαραίτητη ορατότητα, αλλά και προβλεπόμενη απόσταση από το τιμόνι. Σε καμία όμως περίπτωση δεν πρέπει να βρίσκεται υπερβολικά κοντά στο τιμόνι, διότι σε περίπτωση σύγκρουσης, ο αερόσακος θα τον τραυματίσει στο θώρακα ή και στο πρόσωπο. 

Παρκάρισμα

Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νέοι οδηγοί είναι η διαδικασία του παρκαρίσματος. Τις περισσότερες φορές η αιτία που τους προκαλεί άγχος είναι το κορνάρισμα των υπολοίπων οδηγών που περιμένουν, μιας και ο νέος οδηγός δεν παρκάρει σε ελάχιστο χρόνο. Βέβαια, αυτή η κίνηση είναι εντελώς λανθασμένη από τους υπόλοιπους οδηγούς, όταν ο νέος οδηγός έχει την ανάλογη ένδειξη τοποθετημένο στο πίσω παρμπρίζ.

Διαδικασία παρκαρίσματος

1.Πρέπει να σταματήσετε παράλληλα με το όχημα που βρίσκεται σταθμευμένο μπροστά από τη θέση που έχετε εντοπίσει.

2. Κάνετε όπισθεν στρίβοντας το τιμόνι προς την κατεύθυνση της θέσης, μέχρι περίπου το σημείο όπου θα βλέπετε στο κέντρο του δικού σας πίσω παρμπρίζ ευθεία την εσωτερική κολόνα του πίσω παρκαρισμένου. Στη συνέχεια στρέφετε το τιμόνι από την άλλη πλευρά, μέχρι το αυτοκίνητο να έρθει στην επιθυμητή θέση.

3. Τέλος, αν χρειαστεί, κάνετε λίγο μπροστά, ώστε να έχετε ίσες αποστάσεις μεταξύ του εμπρός και του πίσω αυτοκινήτου. 

Οδηγήστε οικονομικά!


Με λιγότερα ευρώ ανά χιλιόμετρο

Ας δούμε με ποιους τρόπους μπορούμε να εξοικονομούμε κάποια ποσότητα καυσίμου, αλλά και να ρυπαίνουμε λιγότερο το περιβάλλον με το αυτοκίνητό μας.

Σωστή χρήση του δεξιού πεντάλ

Εν κινήσει ο οδηγός θα πρέπει να διατηρεί σταθερές ταχύτητες και να αποφεύγει τις απότομες βυθίσεις του πεντάλ του γκαζιού. Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζει σε ποιους ρυθμούς περιστροφής η ροπή του κινητήρα φτάνει στη μέγιστη τιμή της, ώστε να φροντίζει να μην ξεφεύγει από το φάσμα αυτό. Ιδιαίτερα χρήσιμο είναι να επιλέγονται συχνότερα οι μεγάλες σχέσεις του κιβωτίου και όχι αποκλειστικά 1η και 2η ταχύτητα.

Πίεση ελαστικών


Ο τακτικός έλεγχος της πίεσης των ελαστικών του αυτοκινήτου μας παίζει σημαντικό ρόλο στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου μας, αλλά και στην κατανάλωση καυσίμου. Όταν ένα ελαστικό έχει χαμηλότερη πίεση από αυτή που ανακοινώνει ο κατασκευαστής ενός αυτοκινήτου, τότε οι τριβές του πέλματος με το δρόμο είναι μεγαλύτερες, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι πρέπει να ανεβάσουμε την πίεση του αέρα των ελαστικών παραπάνω από ό,τι ανακοινώνει ο κατασκευαστής, για να μειώσουμε κι άλλο την κατανάλωση, διότι επηρεάζουμε αρνητικά την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου μας.

Επιπλέον βάρος

Σε περίπτωση που μεταφέρουμε βαριά αντικείμενα (εργαλεία) στο χώρο αποσκευών του αυτοκινήτου μας, τα οποία δε χρειαζόμαστε άμεσα, καλό θα είναι να τα ξεφορτώσουμε. Το επιπλέον αυτό βάρος επιβαρύνει κατά έναν τρόπο τη λειτουργία του κινητήρα, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιεί περισσότερο καύσιμο κατά τις μετακινήσεις μας.

Σχάρα οροφής

Η σχάρα οροφής, σε περίπτωση που δε χρησιμοποιείται, καλό θα είναι να αφαιρείται. Η αντίσταση που παρουσιάζει επιβαρύνει τον αεροδυναμικό συντελεστή του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να "κουράζει" τον κινητήρα, αυξάνοντας κατά ένα ποσοστό την κατανάλωση καυσίμου. Σε κάποιες περιπτώσεις παρουσιάζει ενοχλητικό θόρυβο, ιδιαίτερα όταν το αυτοκίνητο κινείται με υψηλές ταχύτητες. 

Καλή λειτουργία και συντήρηση

Κάθε ανοιχτό αυτοκίνητο προσφέρει ατέλειωτες ώρες ξεγνοιασιάς και ευχαρίστησης αλλά υπάρχουν ορισμένα μικρά και απαραίτητα μυστικά που χρειάζεται να γνωρίζει ο καθένας μας ώστε να κάνει ακόμα πιο ευχάριστη τη μετακίνησή του με αυτά και να αποφύγει δυσάρεστες καταστάσεις.

Σου βάζω το καπέλο…

Απαραίτητο gadget για κάθε κάτοχο ανοιχτού αυτοκινήτου πρέπει να είναι το καπέλο. Το φοράμε πάντα όταν η οροφή είναι ανοιχτή αφού μας προστατεύει από τον ήλιο και δεν… ζαλίζεται το κεφάλι μας. Bέβαια καλό θα ήταν η οροφή να μην ανοίγει τις πρωινές ώρες αφού ο ήλιος είναι καυτός με αποτέλεσμα ακόμα και αν φοράμε καπέλο να μην έχουμε την απαραίτητη προστασία. Επιπλέον απαραίτητη είναι η χρήση αντηλιακού για τα εκτεθειμένα μέρη του σώματος και γυαλιών ηλίου.

Δροσίστε το χώρο…

…Mε τη χρήση του κλιματιστικού. Θα ξεκουράσει τους επιβάτες και θα κάνει την ατμόσφαιρα στο εσωτερικό πιο ευχάριστη ειδικά στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο ήλιος καίει το κορμί μας.

Τα περάσαμε όμορφα…

Κάθε βόλτα με ανοιχτό αυτοκίνητο είναι ευχάριστη και διασκεδαστική. Αυτό που χρειάζεται όμως είναι και η πρόληψη έτσι ώστε να αποφευχθούν δυσάρεστες καταστάσεις. Δεν καθόμαστε ποτέ όρθιοι στο όχημα αφού σε περίπτωση φρεναρίσματος μπορεί οι πίσω επιβάτες να αγκαλιάσουν τους μπροστά -στην καλύτερη περίπτωση- ή να βρεθούν εκτός οχήματος.

Φορτώστε σωστά

Φροντίστε πάντα οι αποσκευές σας να βρίσκονται σωστά τοποθετημένες στο χώρο αποσκευών και να μην προεξέχουν από αυτόν ή να βρίσκονται τοποθετημένες πίσω από τις πλάτες των καθισμάτων.

Προσοχή! Έχετε πάντα τα πράγματά σας φυλαγμένα μέσα στο όχημα -ειδικά όταν η οροφή είναι ανοιχτή- αφού μπορεί κάποιος με μια πολύ απλή κίνηση να σας κλέψει και να μην προλάβετε να αντιδράσετε. 

Πηγή: autotriti.gr
Ας δούμε πώς μπορούμε να κάνουμε έναν προληπτικό έλεγχο στο σύστημα των φρένων του αυτοκινήτου μας, προκειμένου να δούμε σε τι κατάσταση βρίσκεται για να φρενάρουμε με ασφάλεια και σιγουριά.

Το σύστημα των φρένων του αυτοκινήτου μας είναι ένα από τα κυριότερα τμήματα που αφορούν στον τομέα της ασφάλειας. Θα πρέπει πάντοτε να ήμαστε σίγουροι για την αποτελεσματικότητά του, προκειμένου να μην βρεθούμε εκτεθειμένοι στον κίνδυνο. Ακόμα και αν δεν έχουμε ιδιαίτερες μηχανικές γνώσεις, μπορούμε να κάνουμε έναν προληπτικό έλεγχο σε βασικά του σημεία για να δούμε για πόσο χιλιομετρικό διάστημα θα έχει την απαιτούμενη απόδοση, αλλά και σε τι κατάσταση βρίσκεται, ώστε να παρέμβουμε εμείς ή κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο για να διορθωθεί τυχόν βλάβη ή φθορά. 

Υγρά φρένων

Το σύστημα πέδησης είναι ένα υδραυλικό σύστημα, υπεύθυνο να επιβραδύνει ή να ακινητοποιεί το αυτοκίνητό μας κάθε φορά που ασκούμε πίεση στο πεντάλ του φρένου. Τα υγρά που διαθέτει στο εσωτερικό του αναλαμβάνουν να μεταφέρουν τη δύναμη από το πεντάλ στο υλικό τριβής (τακάκι), προκειμένου αυτό με τη σειρά του να φρενάρει το δίσκο και να μειώνεται ο ρυθμός περιστροφής κάθε τροχού. Σε αυτό το τμήμα θα πρέπει πρώτα να ελέγχουμε τη στάθμη των υγρών στο αντίστοιχο δοχείο τους, η οποία αν βρίσκεται σε χαμηλό επίπεδο, οφείλεται σε δύο πιθανά αίτια. Το πρώτο είναι η φθορά των υλικών τριβής, οπότε θα χρειαστεί να συμπληρώσουμε υγρό στο κύκλωμα, ενώ το δεύτερο και πιο σημαντικό, είναι η διαρροή από κάποιο σωληνάκι του συστήματος. Έτσι, καλό θα είναι να ελέγχουμε πίσω από κάθε τροχό τα σωληνάκια και αν δούμε την παραμικρή υγρασία, να απευθυνθούμε άμεσα σε κάποιο συνεργείο για την αντικατάστασή τους.

Φθορά δίσκων και υλικών τριβής

Η πιο συνηθισμένη και αναπόφευκτη φθορά από την καθημερινή και συνεχή χρήση του συστήματος πέδησης είναι εκείνη των δίσκων, αλλά και των υλικών τριβής. Μάλιστα, σε αυτήν οφείλονται τα υπολείμματα μαύρης σκόνης που δημιουργούνται συνεχώς πάνω στις ζάντες του αυτοκινήτου μας. Το υλικό από τα τακάκια που εφάπτεται με το δίσκο έχει πάχος περίπου ένα εκατοστό, το οποίο με τη χρήση του μεσαίου πεντάλ ολοένα και μειώνεται. Το ίδιο σχεδόν ισχύει και για το δίσκο. Το σημείο όπου εφάπτεται το τακάκι πάνω στο δίσκο, μειώνει το πάχος του, με αποτέλεσμα να χρειάζεται αντικατάσταση. Και στις δύο περιπτώσεις, για να ελέγξουμε την κατάσταση των τμημάτων αυτών θα πρέπει να αφαιρέσουμε τον τροχό. Στην πρώτη περίπτωση, αν το υλικό τριβής είναι από περίπου 5 χλστ. και κάτω, τα τακάκια θέλουν άμεσα αντικατάσταση. Για να ελέγξουμε την κατάσταση του δίσκου, αρκεί να ακουμπήσουμε το δάκτυλό μας στο πιο ακραίο σημείο της περιμέτρου του, ώστε να δούμε αν έχει κάνει κάποιο "δόντι". Αν είναι πολύ έντονο, θα πρέπει να απευθυνθούμε σε κάποιο συνεργείο για να τοποθετήσουμε ένα νέο σετ δίσκων στον εμπρός άξονα του αυτοκινήτου μας. Για να πραγματοποιήσουμε αυτή τη διαδικασία θα πρέπει το αυτοκίνητό μας να μην έχει χρησιμοποιηθεί, ώστε η θερμοκρασία αυτών των σημείων να μην είναι υψηλή, κάτι που μπορεί να προκαλέσει σοβαρό τραυματισμό ή έγκαυμα.

Συμβουλές ασφαλούς προσπέρασης

Η διαδικασία της προσπέρασης με το αυτοκίνητο είναι μία υπόθεση που απαιτεί οδηγικές ικανότητες, αλλά και σωστή κρίση, ώστε να επιτευχθεί με ασφάλεια.

Η προσπέραση στο προπορευόμενο όχημα σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης με μία λωρίδα, είναι μία κίνηση που απαιτεί τη δύναμη του κινητήρα του αυτοκινήτου μας. Γι' αυτό το λόγο, εμείς θα πρέπει να γνωρίζουμε σε ποιο φάσμα στροφών μπορεί να μας προσφέρει τη δύναμη που χρειαζόμαστε για να πραγματοποιήσουμε την κίνηση αυτή. Ακόμη όμως και αν πιστεύουμε ότι γνωρίζουμε τον τομέα αυτό, δεν θα πρέπει να επαναπαυόμαστε, μιας και οι κίνδυνοι είναι πολλοί και μπορούν να μας φέρουν σε δύσκολη θέση.

Επιλογή σχέσης στο κιβώτιο


Πρώτα από όλα, χρειάζεται να επιλέξουμε σωστή σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, η οποία πρέπει να φέρει τις στροφές του κινητήρα στην αρχή του φάσματος που αποδίδει τη ροπή του, έτσι ώστε να μην φτάσει ο κινητήρας στον περιοριστή στροφών (κόφτη) πριν ολοκληρώσουμε την προσπέραση, με αποτέλεσμα να χάσουμε χρόνο.

Θέση στο οδόστρωμα


Πριν προσπεράσουμε, θα πρέπει να ελέγξουμε ότι στη συνέχεια του δρόμου δεν υπάρχει στροφή, ότι στο αντίθετο ρεύμα δεν υπάρχει κάποιο όχημα, αλλά και ότι υπάρχει διακεκομμένη λωρίδα. Στη συνέχεια, προσπερνάμε μόνο από αριστερά ενεργοποιώντας τον αριστερό δείκτη (φλας) και επιστρέφουμε στη λωρίδα μας ενεργοποιώντας το δεξί φλας, αφού πρώτα έχουμε απομακρυνθεί από το όχημα που προσπεράσαμε.

Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

«Ηλιακοί Δρόμοι» Θα Καθαρίζουν το Χιόνι και θα Φορτίζουν τα Αυτοκίνητα


Οι χιονισμένοι δρόμοι στοιχίζουν πολλά δισεκατομμύρια κάθε χρόνο στις χώρες οι οποίες πλήττονται από τον δριμύ χειμώνα. Για το λόγο αυτό, έχει νόημα η εφαρμογή ενός συστήματος αντλιών και σωληνώσεων κάτω από το οδόστρωμα και το πεζοδρόμιο, οι οποίες θα μεταφέρουν ζεστό νερό και θα διατηρούν τον δρόμο καθαρό.
Η ιδέα αυτή ανήκει στον Ρατζίμπ Μαλίκ, καθηγητή στο Γουόρτσεστερ και συνδυάζεται εύκολα με την ιδέα των «ηλιακών δρόμων» της ομώνυμης εταιρείας Solar Roadways. Σύμφωνα με αυτή, προβλέπεται η αντικατάσταση της παραδοσιακής ασφάλτου με ειδικά φωτοβολταϊκά, πάνω στα οποία κινούνται τα οχήματα. Με τον τρόπο αυτό, οι ίδιοι οι δρόμοι θα παράγουν ενέργεια για τον φωτισμό τους και για άλλες χρήσεις, όπως η θέρμανση σε περίπτωση χιονόπτωσης.
Επίσης, οι ηλιακοί δρόμοι θα μπορούν να φορτίζουν και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του μέλλοντος.

Δεθειτε με την ........Ζωη....!!!

Προστατευτείτε την ώρα που οδηγείτε από το κινητό σας τηλέφωνο

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή για τα κινητά τηλέφωνα Android η οποία απενεργοποιεί το κινητό τηλέφωνο του κάθε οδηγού όταν ο ίδιος βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο και οδηγεί πάνω από μία ορισμένη ταχύτητα.

Αυτόματα όλες οι εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις και μηνύματα δενλειτουργούν. Αν κάποιος καλεί τον οδηγό εμφανίζεται μήνυμα το οποίο ενημερώνει ότι ο κάτοχος του κινητού οδηγεί. Λειτουργεί με GPS και μόλις σταματήσει ο οδηγός έρχονται όλες οι κλήσεις και τα μηνύματα που δέχτηκε.

Με αυτό τον τρόπο ο οδηγός προστατεύεται από την απόσπαση της προσοχής του κατά τη διάρκεια οδήγησης. Τα μάτια του οδηγού και η σκέψη του οφείλουν να είναι στο δρόμο και όχι στο κινητό τηλέφωνο. Οδηγεί με μεγαλύτερη ασφάλεια και δεν υπάρχει κανένας λόγος να αποσπαστεί η προσοχή του από το κινητό του τηλέφωνο.

Κατεβάστε την εφαρμογή από το Android market: https://market.android.com/details?id=com.jjtwebconsulting.youngsafedrivers&feature=search_result&hl=en

Δημοφιλείς αναρτήσεις